środa, 11 marca 2015

Od Anubisa CD Ziry


- Hej Anubis - zawołała Zrira i przytuliła mnie. Rozejrzałem się, ale nadal widziałem tylko trzy kociaki...
- Gdzie jest Karo ? - spytałem Zirę, ona będzie wiedzieć najlepiej gdzie jest jej brat gdyby to był jakiś kawał. Jednak ta nagle posmutniała, w jej oczach zakręciły się łzy.
- Vitani...? - zwróciłem się do gepardzicy, nie wiedziałem o co chodzi. Czy powiedziałem coś nie tak? Kotka westchnęła, ona także wyglądała na przygnębioną.
- Karo nie żyje, zabiły go lwy. - wyszeptała ledwo słyszalnie, jakby to mogło cofnąć to co się stało. Mnie też ta wiadomość przybiła i rozzłościła. Cholerne lwy! Biedna Zira ... straciła brata. Wiedziałem jakie straszne to uczucie gdy ktoś zabija ci bliską osobę, sam straciłem brata... Chciałem jakąś pocieszyć małą, ale żadne odpowiednie słowa nie przychodziły mi do głowy.

<Zira?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz